Pages

21 March 2012

tekan kliksense pun dapat duit :]

entry pendek hary ini [lagiiii]...


okay ampa ampa...tak nak cakap banyak..

just nak gitau aku baru saja join iklan klik klik jana duit yang baru...acewah..serius cepat kot boleh dapat duit...cam tak percaya..tapi itu lah..percaya ke tak..percaya ke tak..

nama iklan tu clicksense..
macam yang ampa nampak dekat bawah entry aku..

macam ni 



tapi beb...aku rasa iklan ni lagi selamat kot sebab dia langsung tak tanya pasal akaun kita..paling paling pun dia tanya alamat..

haa...apa lagi....

ampa tekan sini

atau sini

mungkin sini

atau ampa nak pi sana??
untuk daftar...cara daftar tak susah..kalau ampa habis tak tau la kan...tinggal komen and bagitau aku...nanti aku try explain..tapi senang sangat cara daftar..tak mungkin ampa tak tau nak buat...

kan kan kan...

p/s : tekan iklan kliksense di bawah tu yee...trimass

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...